דף הבית >> סטודיו רותם-בר >> אתר שיווקי סטאטי או דינאמי?

אתר סטאטי או דינאמי מבחינה שיווקית?

מההיבט השיווקי ניתן לחלק באופן "גס" את האתרים לאתרים סטאטיים או דינאמיים על פי התייחסות מערכת העברת המידע בין העסק לגולשים.
אם האתר מוגדר כ"אתר תדמית" אז בדרך כלל העסק מקים את האתר, מזין את תכניו ומעביר את מסריו לגולשים/לקוחות, ניתן לכנות אתר זה כ"סטאטי" מבחינת כיוון המסרים עסק~לקוח. אך ישנם אתרים היוצרים מערכת "קליטת מידע" ומאפשרים לגולשים להגיב באתר ולהישאר בקשר רציף ויומיומי עם האתר/עסק וע"י כך לגרום לאתר להיות "דינאמי" עסק~לקוח~עסק ...(בהיבט השיווקי והמשוב החוזר) ולקבל מידע יקר מפז מהגולשים.

דוגמה למערכות משובים מהגולשים:

  • טופס צור קשר רגיל,
  • טופס שאלה/בירור לנושא ספציפי
  • הזמנת מוצרים און ליין / חנות וירטואלית
  • פורום
  • בלוג
  • מערכת תגובות (הגולשים) לכתבות / מאמרים
  • שלחית מידע/כתבה לחבר ו/או נמען אחר
  • כרטיס בפייסבוק
  • ועוד...

חשוב!
כסיכום לנאמר לעיל זכרו כי עליכם להפנים את המסרים ולנסות ולייצר מערכת קבועה של העברת מידע מעודכן באמצעות האתר אל הגולשים וקבלת מידע חזרה מהן לשיפור השיווק ומענה הצרכים של הלקוחות/גולשים.

כל הזכויות שמורות - © סטודיו רותם-בר 
סטודיו רותם-בר , כפר ורדים, ת.ד. 3039
נייד. 4499145 - 054,  טל. 3388064 - 077 rotembarziv@gmail.com