דף הבית >> סטודיו רותם-בר >> מאמרים מקצועיים לאתר

מאמרים מקצועיים כיצד להשתמש בהם כמנגנון שיווקי ותדמיתי

מה אפשר לעשות עם מאמר מקצועי?

  1. להפיץ את התקציר שלו ברשימת התפוצה ולעודד את הלקוחות שלכם להיכנס ולקרוא את המשכו באתר ואז להציע להם דבר מה.
  2. למשוך אליו אנשים אשר נכנסים לדף הראשי באתר ולהתנות את הכניסה בהרשמה לרשימת תפוצה (מתוך הנחה שהתקציר יהיה מאוד חשוב עבורם).
  3. לפרסם אותו ברשתות חברתיות
  4. לפרסם אותו בבלוג שלכם (גם באתר וגם במקומות אחרים) ולנהל דיאלוג דרך התגובות של הגולשים האחרים, או לתת לגולשים לנהל שיחה סביב הנושא.

ככל שתכתבו יותר מאמרים מקצועיים כך השם שלכם יופץ ביותר מעגלים באינטרנט, דבר שבהכרח יצור הגדלה של האינטראקציה אתכם בערוצים רבים אחרים.

מה לכתוב במאמר?
קיים הבדל מהותי בין לכתוב מאמר מקצועי לבין לכתוב מאמר מקצועי שהוא גם שיווקי, כל מרצה יודע שהדרך בה מעבירים את הדברים חשובה לפעמים יותר מהמהות, כמובן שאין הכוונה לכתוב חומר שאיננו מספיק מקצועי - הכוונה שהחומר צריך להיות מוגש בצורה שכיף לקרוא אותו והוא מאוד איכותי.

חשוב לציין: לא חשוב עד כמה אתם מומחים בתחומכם - אם לא תצליחו לייצר התעניינות שתגרום לרצון לייצר אינטראקציה מיידית אתכם – אזי לא הצלחתם במשימה  - שהיא יצירת קשר אתכם.

לא צריך לפחד מלכתוב מאמרים - פשוט התחילו לעשות זאת כאשר אתם בעיקר חושבים על התועלת ללקוח הפוטנציאלי שלכם, המאמר לא אמור להיות מיועד לכל הגולשים, אלא אך ורק ללקוח הפוטנציאלי שלכם, ככל שתחשבו עליו בעת שאתם כותבים, כך המידע יהיה יותר רב ערך עבורו.

כל הזכויות שמורות - © סטודיו רותם-בר 
סטודיו רותם-בר , כפר ורדים, ת.ד. 3039
נייד. 4499145 - 054,  טל. 3388064 - 077 rotembarziv@gmail.com