דף הבית >> סטודיו רותם-בר >> מטרות שיווקיות ככלי למינוף עסקי

מטרות שיווקיות ככלי למינוף עסקי

אומרים כי "הכי קל לנו לתת לאחרים עצות", אך לתת לעצמנו עצה טובה לפעמים זה הכי קשה...
בתחום העסקי והשיווקי אימרה זו עוד יותר נכונה ויותר "כואבת" עקב המעורבות המוחלטת שלנו בפעילותינו והקושי להפריד את "העצמי" מהעסק. 

את הקושי הזה אני חווה לא אחת עם בעלי עסקים/לקוחותיי, שאני מבקש מהם להגדיר את מטרת העסק (ומטרת האתר) ומהלך זה גורם לגל של בלבול וחוסר מיקוד... יחד עם זאת כשכבר מתמקדים והמטרות מתבהרות ישנה לעיתים "קפיצה מחשבתית" ומיקוד עסקי חדש אשר לא היה ברור קודם.

פעמים רבות גילית כי תהליך הקמת האתר לווה בתהליך "זיקוק" שיווקי, עסקי ומחשבתי אשר בסופו התגבש מהלך שלם של העברת מסרים לקהל היעד (לגולשים) הדגשת הפעילויות העסקיות הרלוונטיות לשלב זה של הקמת האתר והתחדשות שיווקית והסרת פעילויות "ישנות" שכבר אינן רלוונטיות יותר.

שימת דגש זו יצרה מיקוד העסק בצרכים ובמוצרים/שירותים שאותו הוא רוצה לקדם "כאן ועכשיו" ורעננה לא אחת את כל הקו התדמיתי / עיצובי כפועל יוצא של מהלך זה.

תפיסה ברורה של העסק, מטרותיו והכיוונים שאליו הוא רוצה לצמוח ולהתפתח היא הכרחית בטרם כל תחילת מהלך מיתוג (או מיתוג מחודש) פרסום ושיווק.

כל הזכויות שמורות - © סטודיו רותם-בר 
סטודיו רותם-בר , כפר ורדים, ת.ד. 3039
נייד. 4499145 - 054,  טל. 3388064 - 077 rotembarziv@gmail.com